25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Α Δημοτικού - 16 Μαΐου 2025

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

ΓΛΩΣΣΑ

  • Γράψαμε ορθογραφία και κάναμε ανάγνωση
  • Επαναληπτικό φυλλάδιο «Αντίο, όνειρά μου»

Το έχω κρατήσει για διόρθωση. 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Βιβλίο Μαθητή: Κεφ.59 «Πολλαπλασιασμός και Διαίρεση» σελ.133

ΑΓΓΛΙΚΑ

  • Goodbye song

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

ΓΛΩΣΣΑ

  • Να κλίνετε τα ρήματα  ποτίζω (τώρα), πότιζα (χθες συνέχεια), πότισα (χθες για μια στιγμή) και  θα ποτίσω (αύριο για μια στιγμή),  1 φορά στο τετράδιο αντιγραφής 
  • Από το corpus «Ασκήσεις Παραγωγής Λόγου» τη σελ.7
  • Ανάγνωση το κείμενο από το Βιβλίο Μαθητή σελ.68

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Φυλλάδιο «Πολλαπλασιασμός και Διαίρεση» ασκήσεις 1,2,3  και 4

ΑΓΓΛΙΚΑ

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΩΡΑ

Για την Τρίτη

Ο παπαγάλος είπε μόνο μία λέξη και όλοι τον θαύμασαν. Εσύ όμως μπορείς να τον βοηθήσεις να μάθει περισσότερες λέξεις!

ΟΔΗΓΙΕΣ 

  1. Βοήθησε τον παπαγάλο να γίνει πραγματικά σοφός!

    • Γράψε τρεις καινούργιες λέξεις ή φράσεις που θα του μάθαινες εσύ.

      (π.χ. Καλημέρα, Σε ευχαριστώ, Μου αρέσει το παιχνίδι)

    • Για κάθε λέξη, γράψε σε ποια στιγμή της μέρας θα τη χρησιμοποιούσε.

  2. Διάλεξε μία από αυτές τις λέξεις και:

    • Φτιάξε μια μικρή ιστοριούλα 2-3 προτάσεων με ήρωα τον παπαγάλο που τη χρησιμοποιεί σωστά.

    • Παράδειγμα: «Ο παπαγάλος είδε τη φίλη του και είπε: “Καλημέρα!” Εκείνη χαμογέλασε. Ήταν πολύ ευγενικός!»

  3. Ζωγράφισε (μπορείς και να τον εκτυπώσεις ) τον παπαγάλο όπως τον φαντάζεσαι, χαρούμενο και γεμάτο λέξεις γύρω του σαν φούσκες (όπως στα κόμικς!).

Να έχετε μαζί σας το Ανθολόγιο!

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 

Στην καλοκαιρινή γιορτή οι Α΄, Β’ και Γ΄ τάξεις θα παίξουν το θεατρικό «Όνειρο θερινής  νυκτός» του Γουίλλιαμ Σαίξπηρ.

 

ΛΟΓΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Μοιράστηκαν οι ρόλοι της παράστασης. Ξεκινάμε να κάνουμε  καθημερινές πρόβες στο σπίτι και το σχολείο.

 

ΝΟΥΜΕΡΑ ΓΙΑ ΣΤΟΛΕΣ 

Παρακαλώ πολύ, να μου γράψετε σε ένα χαρτάκι  το νούμερο ρούχων των παιδιών,  για να παραγγείλουμε τις στολές.

Καλό Σαββατοκύριακο!!

Κλείσιμο Μενού