25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Β Δημοτικού - 28 Απριλίου 2025

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • ΒΜ σελ. 51-52
  • Επαναληπτικό φυλλάδιο με ασκήσεις

Μαθηματικά

  • ΒΜ σελ. 150

Αγγλικά

Pupil’s book p. 108,109

Activity Book p. 90,91


Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Τετράδιο εργασιών σελ. 60- 61

 

  • Επανάληψη για το τεστ Γλώσσας της Τετάρτης 30/4  σε:

 

  • Ορθογραφία στα -ι (όταν άρθρο το), -η (όταν άρθρο η),  -υ (μόνο το: στάχυ , βράδυ, δίχτυ, δάκρυ),  – οι (οι πολλοί),  -ει (ρήματα π.χ. τρέχει)

 

  • Διάκριση και κλίση ουσιαστικών και επιθέτων

( ουσιαστικά = λέξεις με 1 γένος π.χ. η τσάντα,

ενώ επίθετα=λέξεις με 3 γένη π.χ. ο ψηλός, η ψηλή, το ψηλό)

 

  • Κλίση ρημάτων σε Ενεστώτα (τώρα, π.χ. αγαπώ) και Παρατατικό (χθες συνέχεια, π.χ. αγαπούσα) και μεταφορά από τον ένα χρόνο στον άλλο (μπορώ – μπορούσα)

 

  • Σχηματισμός και κλίση ρημάτων σε -ω, -ώ, -ίζω, -ώνω και -εύω (μόνο κλέβω και σέβομαι με β)

 

  • Ενεργητικές μετοχές: σε –ώντας (όταν ρήμα σε) και –οντας (όταν ρήμα σε )

 

 

Σημαντικά

  • Θυμηθείτε, συζητήστε στο σπίτι για διακοπές του Πάσχα :

Πού πήγατε; Τι κάνατε; Ποιους είδατε; Πώς περάσατε;  Πώς νιώθατε;

(μέρη, πρόσωπα, γεγονότα και συναισθήματα με χρονική σειρά π.χ. την πρώτη εβδομάδα…..)

Θα ακολουθήσει Παραγωγή λόγου στο σχολείο

Αγγλικά

Spelling p. 46 tortoise-thirsty

Test on units 7,8 on Monday 5/5/25

Revise units 7,8

Κλείσιμο Μενού