25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Δ Δημοτικού - 3 Απριλίου 2025

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Έλεγχος ασκήσεων
  • Ορθογραφία
  • Βιβλίο μαθητή:
    «Το διαδίκτυο» σελ.60
    ασκήσεις 1, 2, 3 και 4 σελ.63-64
  • Γραμματική:
    Συντελεσμένος μέλλοντας στην ενεργητική και την παθητική φωνή
  • Λεξικό:
    Ετυμολογία των λέξεων ανακάλυψη κι εφεύρεση

Μαθηματικά

  • Έλεγχος ασκήσεων φυλλαδίου
  • Ενότητα 8Η – 8Η Επανάληψη
    ασκήσεις 1, 2 και 3

Ιστορία

  • Ενότητα: Μακεδονία- Κεφάλαιο 30:
    «Η Μακεδονία, μια νέα ελληνική δύναμη» σελ.95

Γερμανικά

  • Απο το βιβλίο σελ.42-43

Γαλλικά

  • Τα ρήματα της 1ης συζυγίας
  • Ασκήσεις κατανόησης
  • Έλεγχος καθηκόντων

Αγγλικά


Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Λεξιλόγιο της ενότητας σελ.64
  • 2 φορές Αντιγραφή και Ορθογραφία τις λέξεις σελ.64
  • Να κάνετε χρονική αντικατάσταση τα παρακάτω ρήματα:
    Ανεβήκαμε, τρως, θα παίρνουμε, λέγομαι, είχα εργαστεί, κρύβομαι,

Ιστορία

  • Ενότητα: Μακεδονία- Κεφάλαιο 30:
    «Η Μακεδονία, μια νέα ελληνική δύναμη» σελ.95

Γερμανικά

  • Να διαβάσετε το οριστικό άρθρο και τις κτητικές αντωνυμίες
  • Απο το βιβλίο ασκ.1-2 σελ.92
  • Ορθογραφία και 2 φορές αντιγραφή τις παρακάτω λέξεις: die Mutter, der Vater, die Oma, der Opa, die Schwester, der Bruder, die Tante, der Onkel

Γαλλικά

  • Να διαβάσετε από το τετράδιο της γραμματικής για τα ρήματα της 1ης συζυγίας.
  • Ορθογραφία και αντιγραφή τις λέξεις 8-15 σελ. 49 CD
  • Ασκήσεις 3/4 σελ.52 και 1/3 σελ.55 CD

Αγγλικά

Ολοκληρώθηκε στην τάξη.

Για αύριο

  • Λίγα λόγια για τη συγγραφέα του βιβλίου Άλκη Ζέη
    (Ελίφ)

  • Ποιο είναι το κεντρικό θέμα του βιβλίου
    (Αμέλια)

  • Ποιοι είναι οι κεντρικοί ήρωες του βιβλίου
    (Βασίλης) (Μουάζ)

  • Τι σημαίνει η έννοια το ‘Καπλάνι’ και τι ιδιαιτερότητα είχε (μάτια) (Μίμη)

  • Τι είναι κατοχή και πως παρουσιάζεται ο κόσμος της Αθήνας εκείνη την εποχή (Φώτης)

  • Ποιες είναι οι κεντρικές αξίες που προβάλλονται μέσα από το βιβλίο: ελευθερία, αγάπη, αντίσταση (Ασημίνα)
    αλληλεγγύη, ελπίδα (Εμινέ)

  • Ποια ήταν τα βασικά συναισθήματα που βίωναν τα μικρά κορίτσια: φόβος, ανασφάλεια, αθωότητα, αφοσίωση  στην οικογένεια(Δήμητρα )ευτυχία, θλίψη (Ντεφνέ) ελπίδα επιβίωση (Σετσκίν)

  • Τι συναισθήματα προκαλεί στον αναγνώστη:
    συγκίνηση, αισιοδοξία, ενσυναίσθηση, αναστάτωση, αγωνία, ένταση (Μίρα και Eλένη)

Παρατηρήσεις

Επικοινωνία με την εκπαιδευτικό: mpakopoulou12@gmail.com

Κλείσιμο Μενού