Δ Δημοτικού - 3 Απριλίου 2025
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
- Έλεγχος ασκήσεων
- Ορθογραφία
- Βιβλίο μαθητή:
«Το διαδίκτυο» σελ.60
ασκήσεις 1, 2, 3 και 4 σελ.63-64 - Γραμματική:
Συντελεσμένος μέλλοντας στην ενεργητική και την παθητική φωνή - Λεξικό:
Ετυμολογία των λέξεων ανακάλυψη κι εφεύρεση
Μαθηματικά
- Έλεγχος ασκήσεων φυλλαδίου
- Ενότητα 8Η – 8Η Επανάληψη
ασκήσεις 1, 2 και 3
Ιστορία
- Ενότητα: Μακεδονία- Κεφάλαιο 30:
«Η Μακεδονία, μια νέα ελληνική δύναμη» σελ.95
Γερμανικά
- Απο το βιβλίο σελ.42-43
Γαλλικά
- Τα ρήματα της 1ης συζυγίας
- Ασκήσεις κατανόησης
- Έλεγχος καθηκόντων
Αγγλικά
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
- Λεξιλόγιο της ενότητας σελ.64
- 2 φορές Αντιγραφή και Ορθογραφία τις λέξεις σελ.64
- Να κάνετε χρονική αντικατάσταση τα παρακάτω ρήματα:
Ανεβήκαμε, τρως, θα παίρνουμε, λέγομαι, είχα εργαστεί, κρύβομαι,
Ιστορία
- Ενότητα: Μακεδονία- Κεφάλαιο 30:
«Η Μακεδονία, μια νέα ελληνική δύναμη» σελ.95
Γερμανικά
- Να διαβάσετε το οριστικό άρθρο και τις κτητικές αντωνυμίες
- Απο το βιβλίο ασκ.1-2 σελ.92
- Ορθογραφία και 2 φορές αντιγραφή τις παρακάτω λέξεις: die Mutter, der Vater, die Oma, der Opa, die Schwester, der Bruder, die Tante, der Onkel
Γαλλικά
- Να διαβάσετε από το τετράδιο της γραμματικής για τα ρήματα της 1ης συζυγίας.
- Ορθογραφία και αντιγραφή τις λέξεις 8-15 σελ. 49 CD
- Ασκήσεις 3/4 σελ.52 και 1/3 σελ.55 CD
Αγγλικά
Ολοκληρώθηκε στην τάξη.
Για αύριο
-
Λίγα λόγια για τη συγγραφέα του βιβλίου Άλκη Ζέη
(Ελίφ) -
Ποιο είναι το κεντρικό θέμα του βιβλίου
(Αμέλια) -
Ποιοι είναι οι κεντρικοί ήρωες του βιβλίου
(Βασίλης) (Μουάζ) -
Τι σημαίνει η έννοια το ‘Καπλάνι’ και τι ιδιαιτερότητα είχε (μάτια) (Μίμη)
-
Τι είναι κατοχή και πως παρουσιάζεται ο κόσμος της Αθήνας εκείνη την εποχή (Φώτης)
-
Ποιες είναι οι κεντρικές αξίες που προβάλλονται μέσα από το βιβλίο: ελευθερία, αγάπη, αντίσταση (Ασημίνα)
αλληλεγγύη, ελπίδα (Εμινέ) -
Ποια ήταν τα βασικά συναισθήματα που βίωναν τα μικρά κορίτσια: φόβος, ανασφάλεια, αθωότητα, αφοσίωση στην οικογένεια(Δήμητρα )ευτυχία, θλίψη (Ντεφνέ) ελπίδα επιβίωση (Σετσκίν)
-
Τι συναισθήματα προκαλεί στον αναγνώστη:
συγκίνηση, αισιοδοξία, ενσυναίσθηση, αναστάτωση, αγωνία, ένταση (Μίρα και Eλένη)
Παρατηρήσεις
Επικοινωνία με την εκπαιδευτικό: mpakopoulou12@gmail.com