25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Δ Δημοτικού - 3 Ιουνίου 2025

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Μαθηματικά

  • Γενικό Επαναληπτικό

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Ασκήσεις στο τετράδιο
  • 1)Να συμπληρώσετε το κείμενο με τον σωστό τύπο του επιθέτου πολύς- πολλή- πολύ ή το επίρρημα πολύ.

 

Ήθελα ………………… να πάμε κάπου εκδρομή με την τάξη μου και η χαρά μου ήταν ………………….. μεγάλη όταν έμαθα ότι θα επισκεφτούμε τον καταρράκτη. Βρίσκεται κοντά στον Λειβαδίτη, σε ένα μέρος με ………………….. πράσινο, όμορφη φύση και ……………………… ηρεμία. Οι λόγοι που πρέπει να το επισκεφτεί κανείς είναι ………………………… . Είναι μία ………………. καλή ευκαιρία να έρθεις σε επαφή με τη φύση και να απολαύσεις ένα μοναδικό θέαμα. Η κατάβαση και η ανάβαση χρειάζονται ……………………. προσοχή για την αποφυγή ατυχημάτων. Ευτυχώς, είχαμε ………………… καλό καιρό. Όταν φτάσαμε ο καταρράκτης είχε …………………. νερό, γιατί όλο τον μήνα έπεσε ……………… βροχή. Η θέα του μας αποζημίωσε.

    • 2)Να βάλετε τα επίθετα της παρένθεσης στον κατάλληλο βαθμό. Προσέξτε το γένος, την πτώση και τον αριθμό.

     

     

    • Στα δρομικά αγωνίσματα κερδίζει ………………………………… (καλός) και ………………………………………… (γρήγορος) αθλητής.
    • Ένα από ………………………………….. (γνωστός) βιβλία του Ζαχαρία Παπαντωνίου είναι «Τα ψηλά βουνά».
    • Μπορείτε να διαλέξετε μία ή …………………………………. (πολύς) δραστηριότητες από το πρόγραμμα.
    • Στην Ελλάδα βρίσκεται ………………………………. (βαθύς) σημείο της Μεσογείου.
    • Πρέπει να αγοράσουμε γάλα. Έχει μείνει …………………………… (λίγος) μέσα στο μπουκάλι.
    • Ο καιρός σήμερα ήταν ……………………………… (κακός) από ό,τι περίμενα και δεν είχα μαζί μου ομπρέλα.

 

 

Ρούχα παράστασης γερμανικών

Ντεφνέ: τζίν παντελόνι και μπλούζα σε ότι χρώμα υπάρχει

Ελίφ: τζιν παντελόνι και μπλούζα σε ότι χρώμα υπάρχει

Σετσκίν: τζιν παντελόνι και κίτρινη μπλούζα

Δήμητρα: τζίν παντελόνι και κόκκινη μπλούζα

Μουάζ: τζίν παντελόνι και πράσινη μπλούζα

Εμινέ: τζιν παντελόνι και μώβ ή αν δεν υπάρχει μαύρη μπλούζα

Παρατηρήσεις

  • Επικοινωνία με την εκπαιδευτικό: mpakopoulou12@gmail.com

  • Μοιράστηκαν τα Διαγωνίσματα της Ιστορίας
Κλείσιμο Μενού