25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Ε Δημοτικού - 21 Νοεμβρίου 2025

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Έλεγχος ασκήσεων
  • Ανθολόγιο:
    «Ένα σακί μαλλιά» σελ.112-114
    -άσκηση 2

Μαθηματικά

  • Ενότητα 3Η – Κεφάλαιο 16Α:
    «Ισοδύναμα κλάσματα – Απλοποίηση κλασμάτων» σελ.74-75
    -ασκήσεις 7, 8, 9, 10 και 11
  • Κεφάλαιο 16Β:
    «
    Ισοδύναμα κλάσματα – Απλοποίηση κλασμάτων» σελ.76
    -θεωρία
    -εφαρμογές
    -άσκηση 1

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

Ασκήσεις στο τετράδιο:

  • Στις παρακάτω περιόδους να υπογραμμίσετε τις δευτερεύουσες προτάσεις και να αναγνωρίσετε το είδος τους.
      1. Έφυγα νωρίτερα από το σχολείο, επειδή ήμουν άρρωστος.

      1. Ο γιατρός ρώτησε τον ασθενή γιατί δεν ακολούθησε τις οδηγίες.

      2. Με παρακάλεσε να τον βοηθήσω.

      3. Προτίμησε να μείνει σπίτι να ξεκουραστεί.

      4. Είναι τόσο αλαζόνας, που σκέφτεται μόνο τον εαυτό του.

 

  • Αναγνωρίστε το είδος του λόγου  (ευθύς ή πλάγιος)
    και μετατρέψτε στον άλλο.
  • «Κάνε γρήγορα γιατί αργήσαμε» είπε ο Άρης.

  • Με ρώτησε πού θα πάω εκδρομή.

  • «Πρέπει να προσπαθήσετε περισσότερο», μας είπε ο προπονητής.

  • Του υπενθύμισε ότι πρέπει να είναι πιο συνεπής στις υποχρεώσεις του.

Η Κατερίνα μας πρότεινε να πάμε στο σπίτι της.

 

  • Να μετατρέψετε τις παρακάτω προτάσεις από απλές σε επαυξημένες ή το αντίστροφο, αφού πρώτα δηλώσετε το είδος τους.

Ο δάσκαλος τιμώρησε τον μαθητή.

Απόψε το βράδυ ο Νικόλας θα γιορτάσει τα γενέθλιά του.

Ο πατέρας έδωσε δώρα στα παιδιά.

 

 

Μαθηματικά

  • Ενότητα 3Η –
    Κεφάλαιο 16Α – Κεφάλαιο 16Β::

    «Ισοδύναμα κλάσματα – Απλοποίηση κλασμάτων» σελ.74-75-76
    -θεωρία
    -εφαρμογές
    -άσκηση 2 σελ.77

Παρατηρήσεις

Επικοινωνία με την εκπαιδευτικό:
mpakopoulou12@gmail.com

Κλείσιμο Μενού