Ε Δημοτικού - 21 Νοεμβρίου 2025
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
- Έλεγχος ασκήσεων
- Ανθολόγιο:
«Ένα σακί μαλλιά» σελ.112-114
-άσκηση 2
Μαθηματικά
- Ενότητα 3Η – Κεφάλαιο 16Α:
«Ισοδύναμα κλάσματα – Απλοποίηση κλασμάτων» σελ.74-75
-ασκήσεις 7, 8, 9, 10 και 11 - Κεφάλαιο 16Β:
«Ισοδύναμα κλάσματα – Απλοποίηση κλασμάτων» σελ.76
-θεωρία
-εφαρμογές
-άσκηση 1
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
Ασκήσεις στο τετράδιο:
- Στις παρακάτω περιόδους να υπογραμμίσετε τις δευτερεύουσες προτάσεις και να αναγνωρίσετε το είδος τους.
-
-
-
Έφυγα νωρίτερα από το σχολείο, επειδή ήμουν άρρωστος.
-
Ο γιατρός ρώτησε τον ασθενή γιατί δεν ακολούθησε τις οδηγίες.
-
Με παρακάλεσε να τον βοηθήσω.
-
Προτίμησε να μείνει σπίτι να ξεκουραστεί.
-
Είναι τόσο αλαζόνας, που σκέφτεται μόνο τον εαυτό του.
-
-
- Αναγνωρίστε το είδος του λόγου (ευθύς ή πλάγιος)
και μετατρέψτε στον άλλο. -
«Κάνε γρήγορα γιατί αργήσαμε» είπε ο Άρης.
-
Με ρώτησε πού θα πάω εκδρομή.
-
«Πρέπει να προσπαθήσετε περισσότερο», μας είπε ο προπονητής.
-
Του υπενθύμισε ότι πρέπει να είναι πιο συνεπής στις υποχρεώσεις του.
Η Κατερίνα μας πρότεινε να πάμε στο σπίτι της.
- Να μετατρέψετε τις παρακάτω προτάσεις από απλές σε επαυξημένες ή το αντίστροφο, αφού πρώτα δηλώσετε το είδος τους.
Ο δάσκαλος τιμώρησε τον μαθητή.
Απόψε το βράδυ ο Νικόλας θα γιορτάσει τα γενέθλιά του.
Ο πατέρας έδωσε δώρα στα παιδιά.
Μαθηματικά
- Ενότητα 3Η –
Κεφάλαιο 16Α – Κεφάλαιο 16Β::
«Ισοδύναμα κλάσματα – Απλοποίηση κλασμάτων» σελ.74-75-76
-θεωρία
-εφαρμογές
-άσκηση 2 σελ.77
Παρατηρήσεις
Επικοινωνία με την εκπαιδευτικό:
mpakopoulou12@gmail.com
