25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

ΣΤ Δημοτικού - 4 Φεβρουαρίου 2025

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Μαθηματικά

  • Επαναληπτικές ασκήσεις στο τετράδιο

Αγγλικά

  • Student’s book p. 82,83
  • Companion exercises

Ιστορία

  • Β.Μ. Κεφ. 11: “Ο Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο-ο Παπαφλέσσας” σελ. 114-117

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Μαθηματικά

  • Αύριο, θα γράψουμε συμπληρωματικό τεστ στις εξισώσεις.

Αγγλικά

  • Spelling p. 62
  • Workbook p. 66
  • Irregular verbs

Ιστορία

Ερωτήσεις Κατανόησης (Ενότητα Γ/Κεφ. 11):

  • Διηγηθείτε με λίγα λόγια τι έγινε στο Μανιάκι.
  • Πού πήγε μετά το Μανιάκι ο Ιμπραήμ; Γιατί «ανενόχλητος»; Οι Έλληνες γιατί δεν αντιδρούσαν;
  • Τι σημαίνει ο όρος “γενική αμνηστία”;
  • Γιατί η Κυβέρνηση τελικά ελευθέρωσε τους φυλακισμένους οπλαρχηγούς;
  • Τι έγινε αργότερα στους Μύλους; Πώς μπόρεσαν να νικήσουν οι Έλληνες τους τετραπλάσιους σε αριθμό Τούρκους;

Παρατηρήσεις

  • Αύριο, δε θα κάνουμε ΠΓΛ. Να έχετε μαζί σας τη Γλώσσα.

 

  • Όσοι μαθητές θέλουν μπορούν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό “Ηράκλειτος”  των Φυσικών. Η Α’ φάση θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως στις 8 Φεβρουαρίου  (ύλη: ενέργεια-θερμότητα-μηχανική). Η εγγραφή θα πραγματοποιηθεί από τον καθένα ατομικά μέχρι τις 5 Φεβρουαρίου. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο παρακάτω link: https://www.eef.gr/articles/panellinios-mathitikos-diagwnismos-fysikis-2025
  • Επίσης, εάν ενδιαφέρεστε να συμμετάσχετε και σε κάποιον από τους άλλους διαγωνισμούς που τρέχουν, να με ενημερώσετε.
Κλείσιμο Μενού