ΣΤ Δημοτικού - 4 Φεβρουαρίου 2025
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Μαθηματικά
- Επαναληπτικές ασκήσεις στο τετράδιο
Αγγλικά
- Student’s book p. 82,83
- Companion exercises
Ιστορία
- Β.Μ. Κεφ. 11: “Ο Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο-ο Παπαφλέσσας” σελ. 114-117
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Μαθηματικά
- Αύριο, θα γράψουμε συμπληρωματικό τεστ στις εξισώσεις.
Αγγλικά
- Spelling p. 62
- Workbook p. 66
- Irregular verbs
Ιστορία
Ερωτήσεις Κατανόησης (Ενότητα Γ/Κεφ. 11):
- Διηγηθείτε με λίγα λόγια τι έγινε στο Μανιάκι.
- Πού πήγε μετά το Μανιάκι ο Ιμπραήμ; Γιατί «ανενόχλητος»; Οι Έλληνες γιατί δεν αντιδρούσαν;
- Τι σημαίνει ο όρος “γενική αμνηστία”;
- Γιατί η Κυβέρνηση τελικά ελευθέρωσε τους φυλακισμένους οπλαρχηγούς;
- Τι έγινε αργότερα στους Μύλους; Πώς μπόρεσαν να νικήσουν οι Έλληνες τους τετραπλάσιους σε αριθμό Τούρκους;
Παρατηρήσεις
- Αύριο, δε θα κάνουμε ΠΓΛ. Να έχετε μαζί σας τη Γλώσσα.
- Όσοι μαθητές θέλουν μπορούν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό “Ηράκλειτος” των Φυσικών. Η Α’ φάση θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως στις 8 Φεβρουαρίου (ύλη: ενέργεια-θερμότητα-μηχανική). Η εγγραφή θα πραγματοποιηθεί από τον καθένα ατομικά μέχρι τις 5 Φεβρουαρίου. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο παρακάτω link: https://www.eef.gr/articles/panellinios-mathitikos-diagwnismos-fysikis-2025
- Επίσης, εάν ενδιαφέρεστε να συμμετάσχετε και σε κάποιον από τους άλλους διαγωνισμούς που τρέχουν, να με ενημερώσετε.