25410 81130-81520 / Άβδηρα, Ξάνθη / Επικοινωνία

Δ Δημοτικού - 9 Ιανουαρίου 2023

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Β.Μ. β’ τεύχος, Ενότητα 6, σελ. 8:  Το κορίτσι”
    Ασκήσεις 1,2 και 3 σελ. 9 (προφορικά)
  • Τ.Ε. σελ. 57, άσκηση 1-θεωρία (τελικό “ν”) και άσκηση 2

Μαθηματικά

  • Β.Μ. Κεφάλαιο 18: “Μετρώ το βάρος”, σελ. 53, θεωρία και ασκήσεις: 5. 6 και 7

Αγγλικά

  • Homework checked
  • Talking about Holidays

Ιστορία

  • Έλεγχος του προηγούμενου μαθήματος
  • Β.Μ. Κεφ. 17: “Η μάχη των Θερμοπυλών”, σελ. 53-55
  • B.M. σελ. 55: Παράθεμα 4: “Η προδοσία του Εφιάλτη”
  • Τ.Ε. σελ. 24, ασκήσεις: 1 και 3

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Ορθογραφία:  Β.Μ.: “Το κορίτσι” σελ. 8, τις 2 τελευταίες στροφές του ποιήματος (“Το ‘να χέρι…πεταλούδα που δαγκάνει”)
  • Ανάγνωση:  Β.Μ.: “Το κορίτσι” σελ. 8
  • Β.Μ. σελ. 9, άσκηση 5 (στο τετράδιο Παραγωγής Λόγου)

Μαθηματικά

Ολοκληρώθηκε στην τάξη.

Αγγλικά

  • Again Spelling page 22 ( Words 12-22)

Ιστορία

  • Τ.Ε. σελ 24, άσκηση 2

Να απαντήσετε γραπτώς στις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Ποιος ήταν ο νέος βασιλιάς των Περσών και τι ετοίμαζε; (Μπεντιά)
  • Πού έκαναν σύσκεψη οι Έλληνες και τι αποφάσισαν; (Πάνος)
  • Πότε ξεκίνησε η στρατιά των Περσών, από πού πέρασε και προς τα πού κατευθύνθηκε; (Εβρέν)
  • Ποιος ήταν ο αρχηγός των Ελλήνων, προς τα πού κατευθύνθηκε και πόσοι Έλληνες παρατάχθηκαν απέναντι στους Πέρσες; (Ορφέας)
  • Τι ζήτησε ο Ξέρξης απ’ τους Έλληνες και ποια ήταν η απάντηση που πήρε; (Αλέξανδρος)
  • Τι έκανε ο Λεωνίδας μόλις κατάλαβε ότι θα κυκλωθεί από τον εχθρό; (Χάνα)
  • Πώς έμαθε ο Λεωνίδας για την προδοσία του Εφιάλτη; (Άγγελος)

Καλό θα ήταν να διαβάζετε ολόκληρο το μάθημα και όχι μόνο την ερώτηση που σας έχει δοθεί. Με αυτόν τον τρόπο θα γνωρίζετε καλύτερα τα γεγονότα, καθώς και τη σειρά με την οποία έγιναν. 

Παρατηρήσεις

Καλή χρονιά σε όλους!!! 

 

Κλείσιμο Μενού