25410 81130-81520 / Άβδηρα, Ξάνθη / Επικοινωνία

Δ Δημοτικού - 10 Οκτωβρίου 2022

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Γράψαμε το 1ο μας επαναληπτικό.
  • ΒΜ Ενότητα 2 ”Ρώτα το νερό…τι τρέχει” σελ. 32-34 (μέχρι το πινακάκι)

Μαθηματικά

  • Έλεγχος ασκήσεων που είχαμε στο σπίτι
  • ΒΜ , Ενότητα 5. Μαθαίνω τα πολύγωνα σελ.21 ασκήσεις 3 και 6

Ιστορία

  • Έλεγχος προηγούμενου μαθήματος
  • ΒΜ Κεφάλαιο 6 ”Τα πολιτεύματα στην αρχαϊκή Ελλάδα” σελ. 21-23
  • ΤΕ σελ. 11 άσκηση 1

Αγγλικά

  • Homework checked
  • Workbook page 5
  • Student book pages 5 ,6

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Ανάγνωση το κείμενο ”Το νερό συστήνεται” σελ.32 από ΒΜ ,Ενότητα 2 Ρώτα το νερό τι τρέχει
  • Αντιγραφή 1 φορά από το κείμενο ”Το νερό συστήνεται” σελ. 32 ΒΜ (Από την επιφάνεια της γης…εξατμίζομαι)
  • Ορθογραφία από το κείμενο ”Το νερό συστήνεται” σελ. 32 ΒΜ (Θαυμαστή η φύση…σε κίνηση βρίσκομαι.)
  • ΒΜ σελ. 33 άσκηση 1

Μαθηματικά

  • Corpus: σελ. 4 άσκηση 8

Ιστορία

  • ΤΕ σελ. 11 άσκηση 2
  • ΒΜ σελ. 21-22 Κεφάλαιο 6 ”Τα πολιτεύματα στην αρχαϊκή Ελλάδα” μέσω των ερωτήσεων:
  1. Τι είναι πολίτευμα ;
  2. Ποια ήταν τα πολιτεύματα και με ποια σειρά εμφανίστηκαν ;
  3. Να γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά του κάθε πολιτεύματος ;

Αγγλικά

  • Workbook page 6 exercises 8 ,10 page 7 exercise 11

Πληροφορική

Να επιλέξετε έναν ήρωα ή μια ηρωίδα (υπαρκτό πρόσωπο το έργο του οποίου έχει βοηθήσει την ανθρωπότητα ή έχει κάνει κάποια ηρωική πράξη – όχι τραγουδιστές, ηθοποιούς , αθλητές και γενικότερα όχι απλά διάσημους ) και να σημειώσετε στο πρόχειρο (άσπρο τετράδιο) τον τομέα δραστηριοποίησης και ποιο είναι το πιο γνωστό επίτευγμά του/της.

Παρατηρήσεις

  • Παρακαλώ όλοι οι μαθητές να φέρουν άμεσα το Δελτίο Υγείας που σας μοιράστηκε  συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο από γιατρό.
  • Παρακαλώ να επιστραφούν υπογεγραμμένα από τους γονείς τα κριτήρια αξιολόγησης της Ιστορίας της 1ης ενότητας.
Κλείσιμο Μενού