25410 81130-81520 / Άβδηρα, Ξάνθη / Επικοινωνία

Δ Δημοτικού - 1 Απριλίου 2021

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

Ορθογραφία (γνωστή/ άγνωστη) – ανάγνωση

Ανθολόγιο: “Πώς βάφτηκαν κόκκινα τα αστεράκια” σελ. 36-38

Μαθηματικά

Έλεγχος προηγούμενων ασκήσεων από Τ.Ε.

Εξάσκηση για το μαθηματικό διαγωνισμό Πυθαγόρα

Γαλλικά

  • Κτητικά επίθετα (συνέχεια)
  • Ασκήσεις κατανόησης

Γερμανικά

  • Oρθογραφία και διόρθωση ασκήσεων

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

Ορθογραφία: Ανθολόγιο “Πώς βάφτηκαν κόκκινα τ’ αστεράκια” σελ. 36 (Ο ήλιος έμοιαζε… το σούρουπο πλησίαζε.)

Αντιγραφή: Ανθολόγιο “Πώς βάφτηκαν κόκκινα τ΄ αστεράκια” σελ. 36 (Η μητέρα και το ζαρκαδάκι της …. να τη μυριστούν.)

Για αύριο Παρασκευή!

 

(Παρακαλώ να στείλετε τις απαντήσεις σας μέσω φωτογραφιών στο email της δασκάλας σας.)

Μαθηματικά

Τ.Ε. Κεφ. 47 ασκήσεις 4, 6 σελ. 21

 

Για αύριο Παρασκευή!

(Παρακαλώ να στείλετε τις απαντήσεις σας μέσω φωτογραφιών στο email της δασκάλας σας.)

Γαλλικά

  • Να μελετήσετε το πινακάκι με τα κτητικά επίθετα στη σελίδα 55 του compagnon καθώς και όσα γράψαμε στο τετράδιο
  • Ασκήσεις 1-4 σελ. 55 του compagnon

Γερμανικά

  • Να διαβάσετε τα Modal Verben και τις προτάσεις με δύο ρήματα
  • Kursbuch: ανάγνωση κείμενο 17 σελ.49
  • Arbeitsbuch: ασκ.19-20-21-22 σελ.60, ασκ.23 σελ.61
  • Glossar: ορθογραφία και 2 φορές αντιγραφή σελ.26-27 (οι λέξεις είναι οι εξής: laut sein, oder, vielleicht, dei E-Mail, die Flügel, der Kopf, schreib mir bald, der Tiger, der Gepard, der Kontakt)

Παρατηρήσεις

Αύριο, Παρασκευή 2/4/2021 την ώρα της Μελέτης Περιβάλλοντος θα κάνουμε Ιστορία!

 

Καλό μήνα!

Κλείσιμο Μενού