25410 81130-81520 / Άβδηρα, Ξάνθη / Επικοινωνία

Δ Δημοτικού - 11 Οκτωβρίου 2022

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Γνωστή και άγνωστη ορθογραφία
  • Έλεγχος άσκησης που είχαμε στο σπίτι
  • ΒΜ σελ. 34 ασκήσεις 3 και 4
  • Στο τετράδιο γράψαμε τα συνδετικά ρήματα

Μαθηματικά

  • Κεφάλαιο 6. ”Οργάνωση δεδομένων και πληροφοριών” σελ. 22-23 ασκήσεις 1,2,3

Μελέτη Περιβάλλοντος

  • ΒΜ, Κεφάλαιο 3. ”Τα γεωγραφικά διαμερίσματα όπου ζούμε” σελ. 16-17
  • ΒΜ, Κεφάλαιο 4. ”Πολιτικός χάρτης της Ελλάδας: Μια άλλη ματιά στα γεωγραφικά διαμερίσματα” σελ. 18-19
  • ΤΕ, σελ. 9 άσκηση 9 , σελ. 7 άσκηση 3

Γερμανικά

  • Ορθογραφία και γράψαμε πως κλείνονται τα ρήματα kommen, wohnen

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • ΒΜ: σελ. 34 αντιγραφή 1 φορά από άσκηση 4 τον πίνακα με τα ρήματα ωφελώ και  οφείλω.
  • ΒΜ Ορθογραφία: τις λέξεις ωφέλιμος, ωφέλεια, ανώφελος, οφειλέτης, οφειλή, όφελος
  • Άσκηση για το σπίτι: να  επιλέξουν 1 λέξη  από τον πίνακα της άσκησης 4 σελ. 34 και να κάνουν  μια πρόταση
  • Την άσκηση εμπέδωσης που έγραψαν στο τετράδιο της γλώσσας

Μαθηματικά

  • corpus: σελ. 7 άσκηση 14

Μελέτη Περιβάλλοντος

  • ΤΕ, σελ. 10 άσκηση 10

Γερμανικά

  • Να διαβάσετε τα ρήματα kommen, wohnen
  • Glossar: ορθογραφία και 2 φορές αντιγραφή σελ.7-8 (οι λέξεις είναι οι εξής: Basketball, Frau, das ist, Klasse, super, wer bist du, wer, Fußball, neu, wie, ich spiele, toll)

Παρατηρήσεις

  • Παρακαλώ όλοι οι μαθητές να φέρουν άμεσα το Δελτίο Υγείας που σας μοιράστηκε  συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο από γιατρό.
Κλείσιμο Μενού