25410 81130-81520 / Άβδηρα, Ξάνθη / Επικοινωνία

Ε Δημοτικού - 19 Σεπτεμβρίου 2019

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

“Ο φίλος μας το δάσος”

  • Β.Μ. σελ. σελ. 10-11 (η άσκηση 4 έγινε προφορικά)

Στο μπλε τετράδιο: Γραμματική αναγνώριση (Άρθρα, Ουσιαστικά, Επίθετα)

Μαθηματικά

“Υπενθύμιση – Β’ μέρος”

  • Τ.Ε. σελ. 10

Ιστορία

Κεφ.3 “Η ρωμαϊκή αυτοκρατορία, μια υπερδύναμη του αρχαίου κόσμου”

  • Β.Μ. σελ. 14-16
  • Τ.Ε. σελ. 6

Γερμανικά

Kursbuch S.68

Arbeitsbuch S.93 (4)

Γαλλικά

1)Επανάληψη κεφ.6 (φυλλάδιο)

2)ασκ.7-8 σελ.52 και 1 σελ.54 (τετράδιο)

3)ψηφιακό βιβλίο


Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Διαβάζετε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τους χρονικούς προσδιορισμούς (σελ. 3 φυλλάδιο).
  • Ασκήσεις στο μπλε:
  • 1)Στις παρακάτω προτάσεις/περιόδους να υπογραμμίσετε τους χρονικούς προσδιορισμούς και να γράψετε από πάνω το είδος τους. α) Μας υποσχέθηκε ότι θα μας επισκεφθεί ξανά το καλοκαίρι. β) Όταν μιλήσετε, σίγουρα θα λυθεί η παρεξήγηση. γ) Λιποθύμησε βλέποντας το τρομερό δυστύχημα. δ) Από χθες η κατάστασή του βελτιώθηκε. ε) Καθώς επιστρέφεις στο σπίτι, πέρνα από το μπακάλικο της γειτονιάς. στ) Σε δύο χρόνια θα αποφοιτήσει. ζ) Του χρόνου θα πάω διακοπές σε ένα εξωτικό νησί.
  • 2)Γραμματική αναγνώριση: ένας, τον, την, ειρήνης, αυτοκινήτων, μαθητής, όμορφος, καταγάλανη, μικρό

Γερμανικά

Glossar S.39-40 (Frage-Kaufen) (Fuβballfan-Lieblingssprecher)

Kursbuch S.68 ->ανάγνωση

Arbeitsbuch S.92(1), S.93(6) επανάληψη, S.97

Γαλλικά

1)επαναλ. κεφ.5 (φυλλάδιο)

2)ασκ.2 σελ.54 (τετράδιο)

3)ασκ.8 σελ.52 (τετράδιο)

4)ασκ. 5 σελ.57 (βιβλίο)

Κλείσιμο Μενού