25410 81130-81520 / Άβδηρα, Ξάνθη / Επικοινωνία

Ε Δημοτικού - 14 Ιανουαρίου 2021

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

Β.Μ.

  • σελίδα 39, μάθαμε πότε βάζουμε κόμμα.
  • σελίδα 40, άσκηση 5

 

Γαλλικά

  • Κάναμε ασκήσεις με αντωνυμιακά-παθητικά ρήματα

Γερμανικά

  • Κάναμε φυλλάδιο με αριθμούς και γράψαμε πως σχηματίζονται οι χρονολογίες.

Μαθηματικά

Πρόσθεση και αφαίρεση μεικτών αριθμών

Φυλλάδιο: σελίδα 4, άσκηση 7 (1-5)

Τ.Ε.

  • σελίδα 49, ασκήσεις 2,4 και πρόβλημα 1

Ιστορία

20. Η φύλαξη των ανατολικών συνόρων και οι Ακρίτες

Β.Μ. σελίδες 61-63

Τ.Ε. σελίδα 26, ασκήσεις 1 και 3


Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γαλλικά

  • Να ξαναδιαβάσετε την θεωρία των αντωνυμιακών- παθητικών ρημάτων από το τετράδιο της γραμματικής
  • Να κλίνετε τα παρακάτω ρήματα στον ενεστώτα

se coiffer =χτενίζομαι, s’amuser =διασκεδάζω

  • Άσκηση για το τετράδιο: Βάλτε το ρήμα της παρένθεσης στον σωστό τύπο
  1. Li et Liam ……………… ( se préparer) pour l’école.
  2. Je …………….. ( se réveiller) à 7h30 le lundi.
  3. Ulysse …………. ( se coiffer) avant le petit déjeuner.
  4. Tu ………… ( se dépêcher) .
  5. Nous …………. ( se promener) dans le parc.

Γερμανικά

  • Να διαβάσετε τους αριθμούς, τις χρονολογίες.
  • Kursbuch: ανάγνωση σελ.68 κείμενο 1a
  • Φυλλάδιο με αριθμούς
  • Glossar: σελ.39

Μαθηματικά

Τ.Ε. σελίδα 50, πρόβλημα 2

Φυλλάδιο σελίδα 4, άσκηση 7 (6-10)

Ιστορία

Διάβασμα το μάθημα 20. Η φύλαξη των ανατολικών συνόρων και οι Ακρίτες

Β.Μ. σελίδες 61-63

Παρατηρήσεις

  • Παρακαλώ να φέρετε 6,8 Ευρώ για το καινούργιο λογοτεχνικό βιβλίο “Για την άλλη πατρίδα”
  • Αύριο να φέρετε το αγαπημένο σας λογοτεχνικό βιβλίο.
  • Οι δραστηριότητες θα ξεκινήσουν κανονικά από την Παρασκευή 15/1
  • Παρακαλώ τα επόμενα τεύχη των βιβλίων, που έχουν μοιραστεί, να παραμείνουν στο σπίτι  ώσπου να σας ενημερώσω. Στην τσάντα θα υπάρχουν μόνο τα τεύχη που χρησιμοποιούμε αυτήν την περίοδο.
  • Να φέρετε τα εξής φυλλάδια (για διόρθωση) : “6η Ενότητα” / “4η Ενότητα” / “Φυλλάδιο με Υποκείμενο – Αντικείμενο – Κατηγορούμενο” / “7η Ενότητα Μουσική”.
Κλείσιμο Μενού