25410 81130-81520 / Άβδηρα, Ξάνθη / Επικοινωνία

Ε Δημοτικού - 9 Ιανουαρίου 2024

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γερμανικά

  • Γράψαμε την αιτιατική του οριστικού άρθρου και πως κάνουμε σύνταξη

Ιστορία

  • Β.Μ. Κεφ. 22: “Φιλικές σχέσεις και συγκρούσεις με τους Βούλγαρους και τους Ρώσους”, σελ. 66-67
    Α. Οι Βούλγαροι

Γλώσσα

  • Β.Μ. “Ποιοι είναι οι συγγραφείς;”, σελ. 36
    Β.Μ. σελ. 38 άσκηση 2
  • Τ.Ε. σελ. 67 ασκήσεις: 5 και 6

Φυσικά

Ενότητα: ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ

  • Β.Μ. σελ. 58
  • Τ.Ε. ΦΕ1: “Στατικός ηλεκτρισμός”, σελ. 94-97

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γερμανικά

  • Να διαβάσετε το οριστικό άρθρο σε όλες τις πτώσεις και πως κάνουμε σύνταξη

Ιστορία

Αφού διαβάσετε το Κεφάλαιο 22A, βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Ποιες ήταν οι σχέσεις ανάμεσα στους Βυζαντινούς και τους Bούλγαρους;
  • Γιατί οι σχέσεις Βυζαντινών και Βουλγάρων βελτιώθηκαν όταν ο Βόγορης και πολλοί άλλοι έγιναν Χριστιανοί;

Γλώσσα

  • Να γράψετε στο κίτρινο τετράδιο το βιογραφικό του αγαπημένου σας συγγραφέα. Θα σας βοηθήσει το παράδειγμα που είδαμε στο Β.Μ. σελ. 36, τα συννεφάκια στη σελ. 37,  αλλά και το Corpus Παραγωγής Λόγου. (Β.Μ. σελ. 37 άσκηση 1)

Μπορείτε να συμβουλευτείτε το διαδίκτυο ή και τα λογοτεχνικά βιβλία που έχουμε μελετήσει, τα οποία περιέχουν πληροφορίες για τους συγγραφείς των βιβλίων.

Φυσικά

  • Β.Μ. σελ. 58
  • Τ.Ε. σελ. 96-97 (Να διαβάσετε όσα σημειώσαμε)
  • Να μελετήσετε το σχεδιάγραμμα που κάναμε.

Παρατηρήσεις

  • Παρακαλώ, να επιστρέψετε υπογεγραμμένα όσα διαγωνίσματα έχετε στο σπίτι.
Κλείσιμο Μενού