25410 81130-81520 / Άβδηρα, Ξάνθη / Επικοινωνία

Ε Δημοτικού - 19 Ιανουαρίου 2021

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γαλλικά

  • Έλεγχος ασκήσεων προηγούμενου μαθήματος
  • Παρουσίαση του καινούριου βιβλίου μας

 

Παρακαλώ όσοι δεν έχετε προμηθευτεί τα καινούρια βιβλία να το κάνετε. Τα βιβλία είναι τα παρακάτω:

Ulysse à Paris 2 (εκδόσεις: Le livre ouvert)

  1. Livre de l’élève
  2. Cahier d’activités
  3. Cahier de devoirs

Γερμανικά

  • Γράψαμε ορθογραφία και κάναμε άσκηση με χρονολογίες.

Γλώσσα

  • Γράψαμε ορθογραφία (γνωστή και άγνωστη)

Βιβλιοθήκες

Β.Μ. σελίδα 41, “Βιβλιοθήκες” ανάγνωση και κατανόηση κειμένου

  • Επίρρημα πολύ / επίθετα πολύς, πολλή, πολύ
  • Φυλλάδιο με θεωρία
  • ασκήσεις στον πίνακα

Β.Μ. σελίδα 42, άσκηση 1

Μαθηματικά

  1. 19. Πολλαπλασιασμός φυσικού αριθμού ή κλάσματος με κλάσμα – Αντίστροφοι αριθμοί

Β.Μ. σελίδες 64-65

Β.Μ. σελίδα 51, κάναμε τη διερεύνηση

Β.Μ. σελίδα 52, Βασικές μαθηματικές έννοιες και διεργασίες

Ασκήσεις στον πίνακα

 

 

 

Ιστορία

21. Το Βυζάντιο εκχριστιανίζει τους Σλάβους.

Β.Μ. σελίδες 64-65

Τ.Ε. σελίδα σελίδα 27, ασκήσεις 2, 3 και 4


Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γαλλικά

  • Άσκηση για το τετράδιο : Να αντιγράψετε το παρακάτω κειμενάκι στο τετράδιο σας και μετά να το ξαναγράψετε βάζοντας τα ρήματα στο πρώτο πληθυντικό πρόσωπο ( nous).

Le matin, je me réveille à 7h30, je me lève et je m’habille. Après, je vais dans la salle de bains et je me lave, je me brosse les dents, je me coiffe et je me prépare pour l’école. L’après-midi, je me promène dans le parc et le soir, je me couche à 10h30.

  • Άσκηση για το τετράδιο: Να βάλετε τις λέξεις στη σωστή σειρά για να σχηματιστούν προτάσεις.
  1.  se/ Il/ promène/ dans le parc.
  2. Elle/ Marie./ appelle/ s’
  3. Vous/ pour  l’école./ vous/ préparez
  4. Elle/ se / 10h/ lève/ à/ du matin.

Γερμανικά

  • Να διαβάσετε πως σχηματίζονται οι χρονολογίες.
  • Kursbuch: ανάγνωση κείμενο 5α σελ.71 τα 4 πρώτα κειμενάκια.
  • Arbeitsbuch: ασκ.21-22 σελ.101
  • Glossar: σελ.43 ( οι λέξεις είναι οι εξή: warum, wütend, ärgern, doch, mal, Angst haben, die Angst, groß, stark,lern- lernen, die Chance)

Γλώσσα

Φυλλάδιο σελίδα 7, ασκήσεις 1 και 2

Αντιγραφή 2 φορές (στο μπλε 2) και Ορθογραφία το επίθετο ο πολύς, η πολλή, το πολύ

Μαθηματικά

19. Πολλαπλασιασμός φυσικού αριθμού ή κλάσματος με κλάσμα – Αντίστροφοι αριθμοί

Τ.Ε. σελίδα 50, άσκηση 1 ( χωρίς την αναπαράσταση)

Ιστορία

Να μάθετε το μάθημα 21. Το Βυζάντιο εκχριστιανίζει τους Σλάβους.

Β.Μ. σελίδες 64-65

Παρατηρήσεις

Παρακαλώ να φέρετε 6,8 Ευρώ για το καινούργιο λογοτεχνικό βιβλίο “Για την άλλη πατρίδα”

Την Δευτέρα 25/1 θα γράψουμε επαναληπτικό στην 9η ενότητα, Γλώσσα.

Να φέρετε διορθωμένο το κίτρινο τετράδιο

Κλείσιμο Μενού