25410 81130-81520 / Άβδηρα, Ξάνθη / Επικοινωνία

Γ Δημοτικού - 7 Φεβρουαρίου 2019

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Τ.Ε. (β’ τεύχος): Ενότητα 8η – “Αξέχαστα γενέθλια“, ολοκληρώθηκε η άσκηση 6, σελ.11 (στο τετράδιο Παραγωγής Λόγου).

Παραγωγή Λόγου

  • Τ.Ε. (β’ τεύχος): “Γράφω τη δική μου γνώμη“, ολοκληρώθηκε η άσκηση 6, σελ. 11.

Μαθηματικά

  • Β.Μ.: Ενότητα 6η- Κεφάλαιο 35. “Δεκαδικά κλάσματα και δεκαδικοί αριθμοί“, ολοκληρώθηκε από την άσκηση 1, το 2, σελ. 88 και οι ασκήσεις 2 και 3, σελ. 89.
  • Τ.Ε.: Ενότητα 6η- Κεφάλαιο 35. “Δεκαδικά κλάσματα και δεκαδικοί αριθμοί“, ολοκληρώθηκε η άσκηση 1, 2 (δεν ολοκληρώθηκε), σελ. 26.

Μελέτη Περιβάλλοντος

  • Β.Μ.: Ενότητα 4η – Κεφάλαιο 8 “Ζώα της θάλασσας” και κεφάλαιο 9 “Ζώα του γλυκού νερού”, σελ. 77-80.

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Τ.Ε. (β’ τεύχος): Ορθογραφία – αντιγραφή τις λέξεις & φράσεις –> “νομίζω ότι”, “πιστεύω ότι”, η γνώμη μου είναι ότι”, “έχω τη γνώμη”, “γιατί”, “διότι”, “επειδή”, “άρα”, “επομένως” (πινακάκι σε κόκκινο διακεκομμένο περίγραμμα, σελ. 12) και τη λέξη “επίσης”.
  • Φυλλάδια του Σχολείου –> κάνουμε την άσκηση 1, σελ.4, την άσκηση 2, σελ.5, την άσκηση , σελ.6. (ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ)
  • Τ.Ε.: Κάνουμε την άσκηση 5 (“Ακούω διαφορετικές γνώμες”), σελ. 10. (ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ)

Μαθηματικά

  • Στο πράσινο τετράδιο, μετατρέπω τα δεκαδικά κλάσματα σε δεκαδικούς αριθμούς: 45/100, 45/10, 235/10, 236/1000, 8/1000, 52/10, 47/1000.
  • Στο πράσινο τετράδιο, μετατρέπω τους δεκαδικούς αριθμούς σε δεκαδικά κλάσματα: 5,67  78,9  0,03  0,6  8,45  6,294  50,08  0,2  0,003  769,1.

Μελέτη Περιβάλλοντος

  • Συγκεντρώνουμε φωτογραφίες, σκίτσα, εικόνες, ζωγραφιές (τις δικές σας ζωγραφιές), πληροφορίες, μικρές ιστορίες, παραμύθια/ μύθους για μια κατηγορία ζώων (κατοικίδια ζώα, ζώα του δάσους, ζώα της θάλασσας, ζώα του γλυκού νερού) ή για κάποια ζώα που επιλέγουμε. Φέρνουμε το υλικό μας, στο επόμενο μάθημα, την Τρίτη 12-2-2019.
  • Επίσης, επιλέγουμε ένα ζώο του δάσους (αρκούδα, λύκος, ελάφι…), και γράφουμε στο Πρόχειρο τετράδιο κάποιες πληροφορίες σχετικά με αυτό (με τι τρέφεται, πώς προστατεύεται από τους εχθρούς του, πώς προσαρμόζεται στο περιβάλλον). Τοποθετούμε αν θέλουμε και κάποια εικόνα/φωτογραφία του.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  • Παρακαλώ αύριο τα παιδιά να έχουν μαζί τους τα φυλλάδια που κάναμε για τα φυτά του τόπου μας (quiz).
  • Όταν κάποια φυλλάδια δεν ολοκληρώνονται, τα παιδιά να τα έχουν στο φάκελό τους, μαζί τους, έως ότου αυτά ολοκληρωθούν.
  • Παρακαλώ να φέρετε το ποσό των 8,50 ευρώ για το λογοτεχνικό βιβλίο “Όλιβερ Τουίστ“.
  • Το μάθημα των Θρησκευτικών θα γίνει την Παρασκευή.
  • Τα επαναληπτικά διαγωνίσματα, τα επιστρέφουμε υπογεγραμμένα στο σχολείο.
Κλείσιμο Μενού