25410 81130-81520 / Άβδηρα, Ξάνθη / Επικοινωνία

Γ Δημοτικού - 8 Νοεμβρίου 2018

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Παραγωγή Λόγου

  • Μικρές Αγγελίες:Γράφω μια αγγελία για ένα ζωάκι που ζητά νέο σπίτι” και “Γράφω μια αγγελία για κάτι που έχασα και αναζητώ“.

Γλώσσα

  • Επανάληψη ουσιαστικών, ρημάτων, άρθρων και επιθέτων μέσα από κείμενα (μοιράστηκαν οι αντίστοιχες σελίδες στα παιδιά).
  • Κλίση αόριστου άρθρου (στο Πρόχειρο τετράδιο).
  • Επανάληψη κλίσης ουσιαστικών (πτώσεις).
  • Τι γράφω στη γραμματική αναγνώριση των επιθέτων και ουσιαστικών; (παραδείγματα στον πίνακα – σημειώσεις στο Πρόχειρο).

Μαθηματικά

  • Β.Μ.: Μάθημα 17-“Πολλαπλασιασμοί“, σελ. 49 (ασκ. 2,3,4).
  • Τ.Ε.: Μάθημα 17- “Πολλαπλασιασμοί“, σελ. 16-17 (ασκ. 1,2,3,4,5).

Μελέτη Περιβάλλοντος

  • Τ.Ε.: Ενότητα 2η “Ο τόπος μας”- Δραστηριότητες ανασκόπησης, σελ.15 (ασκ.1,2,3).
  • Β.Μ.: Ενότητα 4η “Φυτά και ζώα του τόπου μας”, Κεφάλαιο 1 “Φυτά του τόπου μας (α)“, Η ελιά, σελ. 58-59.

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  • Την άλλη Τετάρτη 14/11 θα παρακολουθήσουμε παράσταση Καραγκιόζη από τον κύριο Βουλτσίδη με θέμα “Οι Αργοναύτες”. Το εισιτήριο της παράστασης είναι 3 ευρώ.
  • ΑΥΡΙΟ, 9-11-2018, να έχουν τα παιδιά τους μαζί τους το Ανθολόγιο και το Β.Μ. της Γλώσσας (πορτοκαλί βιβλίο).
  • Αύριο, 9-11-2018, θα γράψουμε το επαναληπτικό στην 2η ενότητα της Ιστορίας (Οι άθλοι του Ηρακλή).

Γλώσσα

  • Κλίνω στο Πρόχειρο, στον Ενικό και Πληθυντικό Αριθμό, τα ουσιαστικά: το κοχύλι, ο θησαυρός, η ανάγκη.
  • Κάνω γραμματική αναγνώριση τις εξής λέξεις: “σπιτικού φαγητού“, “χρωματιστών μαρκαδόρων“, “(οι) ξύλινες κασετίνες“.
  • Ορθογραφία: αυτή που είχαμε για σήμερα!

Μαθηματικά

  • Τ.Ε.:  άσκηση 3 (πολλαπλασιασμοί στη δεξιά στήλη), σελ.16 και άσκηση 6, σελ. 17 στο μάθημα 17- Πολλαπλασιασμοί.
Κλείσιμο Μενού