25410 81130-81520 / Άβδηρα, Ξάνθη / Επικοινωνία

Β Δημοτικού - 12 Ιουνίου 2020

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

Ορθογραφία: Ανθολόγιο “Η κλώσα”σελ. 27 (-Σωστά!…. θα τον αφήσω;)

Ανάγνωση: Ανθολόγιο “Η κλώσα” σελ. 26-27

Ανθολόγιο: “Ο μικρός κάστορας και η ηχώ” σελ. 101-104

Αντιγραφή: Ανθολόγιο “Ο μικρός κάστορας και η ηχώ” σελ. 104 (Από την άλλη άκρη ….. “Ζήτω!”).

Αγγλικά

pupils book p. 66-69


Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Ορθογραφία: Ανθολόγιο “Ο μικρός κάστορας και η ηχώ” σελ. 104 (Από την άλλη άκρη ….. “Ζήτω!”).

 

  • Ανάγνωση: Ανθολόγιο “Ο μικρός κάστορας και η ηχώ” σελ. 101-104

 

  • Κλίνω τα ουσιαστικά: ο κάστορας, η χελώνα

 

  • Κλίνω τα ρήματα: ακούω, κλαίω (σε ΕΝΕΣΤΩΤΑ , ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟ και ΑΟΡΙΣΤΟ σε όλα τα πρόσωπα)

Αγγλικά

αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία

magic = μαγικός

nice = ωραίος

pretty = χαριτωμένος

some = μερικοί-ες-α

brave = γενναίος

smart = έξυπνος

 

Παρατηρήσεις

Παρακαλώ από δω και στο εξής να φέρνουν όλοι οι μαθητές τα corpus των ανάλογων μαθημάτων. Όταν έχουμε γλώσσα, να φέρνουν και το corpus της γραμματικής, καθώς και το ανθολόγιο.

 

Παρακαλώ να έχουν μαζί τους τα προσωπικά τους αντικείμενα (μπλοκ ζωγραφικής, μαρκαδόρους, κόλλες, ψαλίδια και ότι άλλο θεωρούν απαραίτητο), καπέλο, γυαλιά καθώς και μια αλλαξιά ρούχα.

 

Καλό Σαββατοκύριακο!

Κλείσιμο Μενού