Β Δημοτικού - 19 Φεβρουαρίου 2020
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
Ορθογραφία: Β.Μ. “Ένα δέντρο ταξιδεύει” σελ. 78 (Η δροσοσταλίδα…. το ρώτησε τρυφερά.)
Ανάγνωση: Β.Μ. “Ένα δέντρο ταξιδεύει” σελ. 78
Β.Μ. “Μαζί είναι καλύτερα” σελ. 79-80
Β.Μ. “Ο χαρταετός” σελ. 80
Β.Μ. Μαθαίνω την κλίση των ρημάτων, σελ. 81
Τ.Ε. Ασκήσεις 2-6 σελ. 28-30
Αντιγραφή: Β.Μ. “Μαζί είναι καλύτερα” σελ. 79 (Όμως αντί να πάνε…… νιώθουν απογοήτευση.) -ολοκληρώθηκε στην τάξη-
Μαθηματικά
Β.Μ. 36 “Υπολογίζω ένα αποτέλεσμα και ελέγχω με κάθετη αφαίρεση με δανεικό (β)” σελ. 22-23
Τ.Ε. 36 “Υπολογίζω ένα αποτέλεσμα και ελέγχω με κάθετη αφαίρεση με δανεικό (β)” σελ. 22-23
Αγγλικά
pupils book p. 40-43
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
Ορθογραφία: Β.Μ. “Μαζί είναι καλύτερα” σελ. 79 (Όμως αντί να πάνε…… νιώθουν απογοήτευση.)
Ανάγνωση: Β.Μ. “Μαζί είναι καλύτερα” σελ. 79-80
Κλίνω τα ρήματα: γράφω, παίζω (όπως το πινακάκι β.Μ. σελ. 81)
(Για αύριο!)
Μαθηματικά
Λύνω τις πράξεις στο τετράδιο μαθηματικών.
(Για τη Δευτέρα!)
Αγγλικά
αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία: phone, computer, TV, laptop, radio
Παρατηρήσεις
- Αύριο την 6η κι 7η ώρα θα ψήσουμε και θα γιορτάσουμε την Τσικνοπέμπτη στην αίθουσα πολλαπλών.
- To Σάββατο 21/3 θα πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμό Καγκουρό. Παρακαλώ όσοι επιθυμείτε να συμμετάσχετε να το δηλώσετε μέχρι Παρασκευή 21/2. Κόστος συμμετοχής: 12,5€.
-
- Την επόμενη Δευτέρα, 24/2/2020 θα γράψουμε επαναληπτικό στη γλώσσα. Παρακαλώ να διαβάσετε τα εξής:
- –κλίση ρημάτων, ρήματα σε –αινω/-ενω
- -κλίση θηλυκών ουσιαστικών σε -η,
- -κλίση θηλυκών ουσιαστικών σε- ου,
- -σύνθετες λέξεις,
- -πώς γράφονται τα αριθμητικά επίθετα.