25410 81130-81520 / Άβδηρα, Ξάνθη / Επικοινωνία

Β Δημοτικού - 3 Απριλίου 2020

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

Ανάγνωση: Β.Μ. “Απελευθέρωση πουλιών” σελ. 28

Συζήτηση για τις πληροφορίες που είχαμε να βρούμε σχετικά με τα πιο σπάνια είδη πτηνών στην Ελλάδα.

Β.Μ. “Νεαροί μαθητές αναλαμβάνουν δράση!” σελ. 30

Β.Μ. “Άσκηση για περίπτωση πυρκαγιάς” σελ. 31

Β.Μ. “μαθαίνω να κλίνω το επίθετο: μεγάλος, μεγάλη, μεγάλο”

 

Μαθηματικά

Έλεγχος ασκήσεων από το corpus μαθηματικών σελ. 9-11


Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Ανάγνωση:

Β.Μ. “Νεαροί μαθητές αναλαμβάνουν δράση!” σελ. 30

Β.Μ. “Άσκηση για περίπτωση πυρκαγιάς” σελ. 31

  • Αντιγραφή: Β.Μ. “Νεαροί μαθητές αναλαμβάνουν δράση!” σελ. 30 (Οι μικροί μαθητές…. ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟ>>.)

 

  • Κλίνω το επίθετο: ο όμορφος, η όμορφη, το όμορφο (σε ενικό και πληθυντικό αριθμό)

 

  • Τ.Ε.  Άσκηση 1, σελ. 45

 

(Για το επόμενο μάθημα!)

Μαθηματικά

Από το corpus επαναληπτικών ασκήσεων τεύχος Β’ που θα βρείτε στο ΑΞΙΟΝe-learning στο axion.edu.gr/eclass , θα κάνετε τις επαναληπτικές ασκήσεις από τις σελίδες 12, 16, 17 (είτε εκτυπώνοντας τις σελίδες, είτε αντιγράφοντάς τα στο τετράδιο μαθηματικών).

(Για το επόμενο μάθημα!)

Λογοτεχνική ώρα

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Όροι του διαγωνισμού:

  1. Διαβάζουμε όσο το δυνατόν περισσότερα λογοτεχνικά βιβλία μπορούμε.
  2. Κρατάμε λίστα με τον τίτλο, το συγγραφέα και τις εκδόσεις του κάθε βιβλίου.
  3. Κάνουμε από μία ζωγραφιά για το καθένα από αυτά.
  4. Στην πίσω όψη της ζωγραφιάς γράφουμε τα στοιχεία του βιβλίου (τίτλος, συγγραφέας, εκδόσεις) και από μια παράγραφο (5-6 σειρών) που να περιγράφει με λίγα λόγια την υπόθεση του βιβλίου (χωρίς να αποκαλύψουμε το τέλος!).

 

(Ο διαγωνισμός θα λήξει με την επιστροφή μας στο σχολείο!)

Παρατηρήσεις

Μην ξεχνάτε!

Πλένουμε συχνά τα χέρια μας, τρώμε υγιεινά και φροντίζουμε τον εαυτό μας και την οικογένειά μας!

Μένουμε σπίτι για την ασφάλειά μας! 

Καλό Σαββατοκύριακο!

Κλείσιμο Μενού