25410 81130-81520 / Άβδηρα, Ξάνθη / Επικοινωνία

Δ Δημοτικού - 22 Οκτωβρίου 2019

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Β.Μ.: Κεφ. 9: Πολλαπλασιάζω με διάφορους τρόπους, σελ. 26-27
  • Τ.Ε.: εργ. 1,2,3,4 σελ. 24

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΩΡΑ

Το καπλάνι της βιτρίνας, Α. Ζέη

ΑΓΓΛΙΚΑ

  • GR B σελ. 16 (γενική κτητική) θεωρία+ ασκήσεις, σελ. 17 (επίθετα) θεωρία + ασκήσεις
  • WB σελ. 13 έλεγχος ασκήσεων
  • ST B σελ. 19 ασκ. 4+5

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

Ασκήσεις στο βιβλίο ασκήσεων

ΓΑΛΛΙΚΑ

  • Ορθογραφία κεφ. 1 μαθ. 1 (φυλλάδιο)
  • αλφαβητα
  • ασκ. 5,6,7 σελ. 8-9

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Στο πράσινο τετράδιο να κάνετε τους πολλαπλασιασμούς από το κουτάκι Τ.Ε.: σελ. 25

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΩΡΑ

Να διαβάσετε μέχρι τη σελίδα 80

ΑΓΓΛΙΚΑ

  • GR B σελ. 16 ex. 3
  • GR B σελ. 17 ex. 4 (περιγράφω την τάξη μου)
  • Θεωρία γραμματικής σελ. 16,17 ορθογραφία τις υπογραμμισμένες
  • ST B σελ. 18, 19 εχ. 6+7
  • Την επόμενη Τετάρτη 30/10 θα γιορτάσουμε το halloween. Μέχρι την Τρίτη 29/10 να φέρετε μια μικρή συσκευασία γλυκά και ό,τι έχει αναλάβει ο καθένας.

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

  • Glossar s10 (Der ist super- Musik)
  • Arbeitsbuch s. 4.5.6.7.10.11 (19)
  • Ορθογραφία τα ρήματα από το κίτρινο

ΓΑΛΛΙΚΑ

  • ορθογραφία κεφ. 1 μαθ. 1 διαλ. 2,3 (φυλλάδιο)
  • επανάληψη κεφ. 1 μαθ. 1 διαλ. 1
  • αντιγραφή κεφ. 1 μαθ. 1 το πράσινο κουτί
  • αντιγραφή το ρήμα “s’ appeler” ονομάζομαι στο θεμα της γραμματικής
  • ανάγνωση κεφ. 1 τα σχολικά υλικά
  • ασκ.1 σελ. 16 (βιβλίο) ασκ. 1 σελ. 9 (τετράδιο)

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  • Να φέρετε υπογεγραμμένες τις υπεύθυνες δηλώσεις για τη Δαδιά
  • Να φέρετε υπογεγραμμένα τα κριτήρια αξιολόγησης των μαθηματικών.
  • Την Τετάρτη 23/10 θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική συνάντηση γονέων- εκπαιδευτικών 14.00-15.30. Η ενημέρωση για τα Αγγλικά θα γίνει 13.30-15.30
Κλείσιμο Μενού