Δ Δημοτικού - 22 Οκτωβρίου 2019
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- Β.Μ.: Κεφ. 9: Πολλαπλασιάζω με διάφορους τρόπους, σελ. 26-27
- Τ.Ε.: εργ. 1,2,3,4 σελ. 24
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΩΡΑ
Το καπλάνι της βιτρίνας, Α. Ζέη
ΑΓΓΛΙΚΑ
- GR B σελ. 16 (γενική κτητική) θεωρία+ ασκήσεις, σελ. 17 (επίθετα) θεωρία + ασκήσεις
- WB σελ. 13 έλεγχος ασκήσεων
- ST B σελ. 19 ασκ. 4+5
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
Ασκήσεις στο βιβλίο ασκήσεων
ΓΑΛΛΙΚΑ
- Ορθογραφία κεφ. 1 μαθ. 1 (φυλλάδιο)
- αλφαβητα
- ασκ. 5,6,7 σελ. 8-9
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Στο πράσινο τετράδιο να κάνετε τους πολλαπλασιασμούς από το κουτάκι Τ.Ε.: σελ. 25
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΩΡΑ
Να διαβάσετε μέχρι τη σελίδα 80
ΑΓΓΛΙΚΑ
- GR B σελ. 16 ex. 3
- GR B σελ. 17 ex. 4 (περιγράφω την τάξη μου)
- Θεωρία γραμματικής σελ. 16,17 ορθογραφία τις υπογραμμισμένες
- ST B σελ. 18, 19 εχ. 6+7
- Την επόμενη Τετάρτη 30/10 θα γιορτάσουμε το halloween. Μέχρι την Τρίτη 29/10 να φέρετε μια μικρή συσκευασία γλυκά και ό,τι έχει αναλάβει ο καθένας.
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
- Glossar s10 (Der ist super- Musik)
- Arbeitsbuch s. 4.5.6.7.10.11 (19)
- Ορθογραφία τα ρήματα από το κίτρινο
ΓΑΛΛΙΚΑ
- ορθογραφία κεφ. 1 μαθ. 1 διαλ. 2,3 (φυλλάδιο)
- επανάληψη κεφ. 1 μαθ. 1 διαλ. 1
- αντιγραφή κεφ. 1 μαθ. 1 το πράσινο κουτί
- αντιγραφή το ρήμα “s’ appeler” ονομάζομαι στο θεμα της γραμματικής
- ανάγνωση κεφ. 1 τα σχολικά υλικά
- ασκ.1 σελ. 16 (βιβλίο) ασκ. 1 σελ. 9 (τετράδιο)
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
- Να φέρετε υπογεγραμμένες τις υπεύθυνες δηλώσεις για τη Δαδιά
- Να φέρετε υπογεγραμμένα τα κριτήρια αξιολόγησης των μαθηματικών.
- Την Τετάρτη 23/10 θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική συνάντηση γονέων- εκπαιδευτικών 14.00-15.30. Η ενημέρωση για τα Αγγλικά θα γίνει 13.30-15.30