Δ Δημοτικού - 29 Οκτωβρίου 2019
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- Τ.Ε.: εργ. 5,7 σελ. 27
- πρόβλημα στο πράσινο τετράδιο
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΩΡΑ
Το καπλάνι της βιτρίνας, Α. Ζέη
ΑΓΓΛΙΚΑ
- GR B σελ. 19
- ST B σελ. 18-19
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
Kursbuch s. 14.16.17.19 (4),21
ΓΑΛΛΙΚΑ
- ανάγνωση κεφ.1 μαθ. 1 – η επιστροφή- τα σχολικά υλικά (φυλλάδιο)
- ασκ. 2 σελ. 10 (τετράδιο)
- ασκ. 1 σελ. 16 (βιβλίο)
- γραμματική σελ. 17 (βιβλίο)
- τα επίπεδα των γλωσσών
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- Πρόβλημα στο πράσινο τετράδιο: Σε ένα μαγαζί υπάρχουν 23 κιβώτια με αναψυκτικά. Κάθε κιβώτιο περιέχει 6 μπουκάλια χωρητικότητας 2 λίτρων το καθένα. Πόσα λίτρα αναψυκτικού υπάρχουν στο μαγαζί;
- Στο πράσινο τετράδιο να εκτελέσετε κάθετα τους πολλαπλασιασμούς: 23 Χ 8, 58 Χ 6, 421 Χ 3
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΩΡΑ
Το καπλάνι της βιτρίνας, Α. Ζέη: Να διαβάσετε μέχρι τη σελίδα 108
ΑΓΓΛΙΚΑ
- GR B σελ. 18 ex. 1,2,5,6 για 1/11
- ST B σελ. 24 για 1/11
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
- S. 14, 16,17,19,21: ανάγνωση
- arbeitsbuch: s. 13 (24), 16(1),18 (5,6,7),19 (8,9)
- glossar: s. 11-12 (was meinst du?- was verstehst du?)
ΓΑΛΛΙΚΑ
- Ορθογραφία το ρήμα “ονομάζομαι” και τα σχολικά υλικά (φυλλάδιο)
- αντιγραφή “τι είναι αυτό” (φυλλάδιο)
- ασκ. 3,4 σελ. 10,11 (φυλλάδιο)
- ασκ. 5 σελ. 17 (βιβλίο)
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
- Παρακαλώ να επιστρέψετε τις κονκάρδες και τα φουλάρια από την παρέλαση.
- Παρακαλώ να φέρετε τις υπεύθυνες δηλώσεις και τα 15€ για την εκδρομή στη Δαδιά και το Σουφλί.
- Έχει δοθεί το πρόγραμμα για Δαδιά-Σουφλί
- Παρακαλώ να επιστρέψετε υπογεγραμμένα τα κριτήρια αξιολόγησης της Γλώσσας
- Αύριο την 4η ώρα θα γιορτάσουμε το Halloween. Όσοι δεν έχουν φέρει γλυκάκια ή ποτηράκια παρακαλώ να τα φέρετε αύριο.