25410 81130-81520 / Άβδηρα, Ξάνθη / Επικοινωνία

Δ Δημοτικού - 29 Οκτωβρίου 2019

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Τ.Ε.: εργ. 5,7 σελ. 27
  • πρόβλημα στο πράσινο τετράδιο

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΩΡΑ

Το καπλάνι της βιτρίνας, Α. Ζέη

ΑΓΓΛΙΚΑ

  • GR B σελ. 19
  • ST B σελ. 18-19

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

Kursbuch s. 14.16.17.19  (4),21

ΓΑΛΛΙΚΑ

  • ανάγνωση κεφ.1 μαθ. 1 – η επιστροφή- τα σχολικά υλικά (φυλλάδιο)
  • ασκ. 2 σελ. 10 (τετράδιο)
  • ασκ. 1 σελ. 16 (βιβλίο)
  • γραμματική σελ. 17 (βιβλίο)
  • τα επίπεδα των γλωσσών

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Πρόβλημα στο πράσινο τετράδιο: Σε ένα μαγαζί υπάρχουν 23 κιβώτια με αναψυκτικά. Κάθε κιβώτιο περιέχει 6 μπουκάλια χωρητικότητας 2 λίτρων το καθένα. Πόσα λίτρα αναψυκτικού υπάρχουν στο μαγαζί;
  • Στο πράσινο τετράδιο να εκτελέσετε κάθετα τους πολλαπλασιασμούς: 23 Χ 8, 58 Χ 6, 421 Χ 3

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΩΡΑ

Το καπλάνι της βιτρίνας, Α. Ζέη: Να διαβάσετε μέχρι τη σελίδα 108

ΑΓΓΛΙΚΑ

  • GR B σελ. 18 ex. 1,2,5,6 για 1/11
  • ST B σελ. 24 για 1/11

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

  • S. 14, 16,17,19,21: ανάγνωση
  • arbeitsbuch: s. 13 (24), 16(1),18 (5,6,7),19 (8,9)
  • glossar: s. 11-12 (was meinst du?- was verstehst du?)

ΓΑΛΛΙΚΑ

  • Ορθογραφία το ρήμα “ονομάζομαι” και τα σχολικά υλικά (φυλλάδιο)
  • αντιγραφή “τι είναι αυτό” (φυλλάδιο)
  • ασκ. 3,4 σελ. 10,11 (φυλλάδιο)
  • ασκ. 5 σελ. 17 (βιβλίο)

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  • Παρακαλώ να επιστρέψετε τις κονκάρδες και τα φουλάρια από την παρέλαση.
  • Παρακαλώ να φέρετε τις υπεύθυνες δηλώσεις και τα 15€ για την εκδρομή στη Δαδιά και το Σουφλί.
  • Έχει δοθεί το πρόγραμμα για Δαδιά-Σουφλί
  • Παρακαλώ να επιστρέψετε υπογεγραμμένα τα κριτήρια αξιολόγησης της Γλώσσας
  • Αύριο την 4η ώρα θα γιορτάσουμε το Halloween. Όσοι δεν έχουν φέρει γλυκάκια ή ποτηράκια παρακαλώ να τα φέρετε αύριο.
Κλείσιμο Μενού