25410 81130-81520 / Άβδηρα, Ξάνθη / Επικοινωνία
Οι μαθηματικοί διαγωνισμοί “Καγκουρό” και “Πυθαγόρας” 2022

Οι μαθηματικοί διαγωνισμοί “Καγκουρό” και “Πυθαγόρας” 2022

Μαθηματικά χρησιμοποιούμε όλοι μας κάθε μέρα.

Μαθηματικά απλά, λογική και καθαρή σκέψη με γνώσεις βασικές που τις χρειαζόμαστε όλοι.

Οι δύο διαγωνισμοί, Καγκουρό (παγκόσμιος) και Πυθαγόρας (της Ελληνικής Μαθηματικής εταιρίας) διεξάγονται κάθε χρόνο, ο Καγκουρό από το 2007 και ο Πυθαγόρας από το 2020.

Και οι δύο είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι και αγαπητοί στους μαθητές, από τη Β’ Δημοτικού μέχρι και το Γυμνάσιο ή Λύκειο.

Μπορούν να λάβουν μέρος όλοι οι μαθητές από την Β’ Δημοτικού μέχρι την Γ’ Λυκείου, ανεξάρτητα από το τύπο ή τη μορφή του Σχολείου τους.

Πυθαγόρας: 12 Μαρτίου 2022. Στόχος είναι η ανάπτυξη των βασικών Μαθηματικών ικανοτήτων – δεξιοτήτων, που προσδιορίζουν τις δυνατότητες να σκέπτεται ο μαθητής με Μαθηματικό τρόπο, και να αξιοποιεί βασικές Μαθηματικές έννοιες και διαδικασίες.

Φέτος θα γίνει το Σάββατο 12 Μαρτίου 2022 διαδικτυακά μέσω ΑΞΙΟΝ απο το σπίτι του κάθε παιδιού.

Κόστος: 10 € με σχετικό βιβλίο.

Πληροφορίες: http://www.hms.gr/pythagoras/

 

Στις 23/2/22 ο διοργανωτής του διαγωνισμού Καγκουρό μας ενημέρωσε πως ο διαγωνισμός δεν θα πραγματοποιηθεί φέτος. Συγκεκριμένα αναφέρει:


Μετά από εκτενή συζήτηση με Κέντρα Εξέτασης, η κοινή συνισταμένη είναι να μην γίνει φέτος ο Διαγωνισμός Καγκουρό, λόγω κορωνοϊού.

Παρά την σχετική χαλάρωση των μέτρων κατάσταση με τον κορωνοϊό είναι ακόμα ρευστή. Άλλωστε οι οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας επισημαίνουν, ορθότατα, ότι υπερέχει η ασφάλεια των παιδιών ενώ η αξία του εκάστοτε διαγωνισμού έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Είναι αυτονόητο ότι η σοφότερη ενέργεια είναι να προστατέψουμε τα παιδιά μας, χωρίς ενδοιασμούς.
Παράλληλα, ως ακαδημαϊκός άνθρωπος, δεν επιθυμώ να διενεργήσω τον διαγωνισμό διαδικτυακά, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Ο σωστός τρόπος διεξαγωγής του διαγωνισμού είναι στο Σχολείο, με φυσική παρουσία των μαθητών, σε ένα πανηγύρι των Μαθηματικών. Οποιαδήποτε υποβάθμιση αυτής της θεμελιώδους αρχής συγκρούεται με τα παιδαγωγικά οφέλη του διαγωνισμού. Ο στόχος είναι να έχει ο μαθητής την χαρά ότι συμμετέχει με τους συμμαθητές του σε μία ανοικτή ευγενή άμιλλα για την οποία θα αξιολογηθεί αξιοκρατικά.

Κλείσιμο Μενού