Οι μαθητές της Γ’ τάξης μαθαίνουν για το κρασί!!!
Στα πλαίσια του μαθήματος της Ευέλικτης ζώνης ασχοληθήκαμε με το αμπέλι. Αυτήν την εποχή γίνεται ο τρύγος, δηλαδή η συγκομιδή των σταφυλιών, κι έτσι μπορέσαμε να πραγματοποιήσουμε μια σειρά δραστηριοτήτων.…
